مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-14اقتصادي

خبرهای خوبی برای کرمانشاه در راه است


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، از چند خوب برای کرمانشاه ازجمله تأسیس شرکت هواپیمایی بومی تا تبدیل به بزرگ ترین شهر دارای فیبر نوری در خاورمیانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، زیرساخت‏ ها در هر استان در واقع بنیان اساسی جامعه آن استان محسوب می ‏شوند و عدم توجه به آن ها پیامدهای جبران ناپذیری را در استان ایجاد می کند و آسیب در یک بخش می تواند بخش های دیگر اقتصادی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

بنابراین توسعه زیرساخت ها برای رسیدن به اقتصادی بهره ور و متکی به کارایی و نوآوری و برای دستیابی به افزایش ثروت سرانه جامعه در دوره کنونی، امری حیاتی محسوب می شود.

برای این منظور اولویت استان کرمانشاه از سال گذشته ایجاد زیرساخت ها بوده است.

آنگونه که عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه می گوید: کنترل تورم در استان فاقد شبکه توزیع مناسب بوده، لذا طی 10 ماهه گذشته مصوبه ای صورت گرفته که براساس آن در سطح هر شهرستان یک میدان میوه و تره بار ایجاد شود.

وی ادامه داد: طبق این مصوبه در هر منطقه و بخش شهر کرمانشاه نیز باید یک میدان میوه و تره بار ایجاد شود، کار در شهرستان ها در حال انجام است در شهر کرمانشاه هم اوقاف برای واگذاری زمین در دو منطقه و همچنین دو سرمایه گذاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوبی برای کرمانشاه در راه است

خبرهای خوبی برای کرمانشاه در راه است