مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11فرهنگي

خاطرات سیروس حسن پور از بازی در فیلم های بیضایی، حاتمی و کیارستمی


سیروس حسن پور در یک کارگاه کارگردانی تعریف کرد که چگونه در هفت سالگی با تمرین های پنهانی به بازی در فیلم «عمو سیبیلو» رسیده است.

- سیروس حسن پور در یک کارگاه کارگردانی تعریف کرد که چگونه در هفت سالگی با تمرین های پنهانی به بازی در فیلم عمو سیبیلو رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارگاه کارگردانی در سینمای کودک با حضور سیروس حسن پور فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده همزمان با هفته کودک و نوجوان عصر روز گذشته، سه شنبه 18 مهرماه در موزه سینما برگزار شد.

سیروس حسن پور در ابتدا با اشاره به خاطرات کودکی خود در سینما گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در زندگی من رخ داد این بود که از 7 سالگی در سینما بودم و همه چیز از یک زمین فوتبال خاکی در غرب تهران شروع شد.

یک روز ماشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای فیلمبرداری و انتخاب بازیگر کودک و نوجوان به زمین فوتبال آمده بود و در آن ماشین بهرام بیضایی به همراه ایرج رامین فر بودند که برای ساخت فیلم عمو سیبیلو به دنبال بازیگر کودک و نوجوان می گشتند.

برخلاف مخالفت برادرم و به خاطر شیطنت ها و اصرار من، پنهانی سر فیلمبرداری برای تمرین رفتم که در نهایت برای نقش شیپورچی انتخاب شدم و این گونه بود که وارد سینما شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات سیروس حسن پور از بازی در فیلم های بیضایی، حاتمی و کیارستمی

خاطرات سیروس حسن پور از بازی در فیلم های بیضایی، حاتمی و کیارستمی