مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:052023-09-28سياسي

تجلیل رییس بنیاد مستضعفان از خدمات استاندار ایلام در اربعین 1402


مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور به صورت ویژه از زحمات و تلاش های خالصانه ی استاندار ایلام در اربعین امسال تقدیر کرد.

- ایسنا/ایلام مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور به صورت ویژه از زحمات و تلاش های خالصانه ی استاندار ایلام در اربعین امسال تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه 6 مهر 1402 در آیین تجلیل از خادمین و موکب داران بنیاد مستضعفان کشور که با حضور مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری که با دعوت رسمی رییس بنیاد مستضعفان کشور از استاندار ایلام در تهران برگزار شد، ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران برگزاری باشکوه کنگره ی عظیم اربعین حسینی، از حضور بی بدیل مردم در برگزاری این مراسم عظیم، موکب داران به ویژه موکب بزرگ حضرت امیرالمومنین علیه السلام بنیاد مستضعفان [ که در مقایسه با سایر مواکب بنیاد مستضعفان در مرزهای پنجگانه ی کشور از نظر وسعت کمی و کیفی و نیز خدمات دهی از وزن بسیار بالاتری برخوردار بود] تجلیل کرد.

استاندار و رییس ستاد اربعین حسینی استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان در اربعین 1402 با تهیه و تامین نمودن بخش عمده ای از آب مورد نیاز زائرین نقش بسزایی در برگزاری این مراسم معنوی و باشکوه در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل رییس بنیاد مستضعفان از خدمات استاندار ایلام در اربعین 1402

تجلیل رییس بنیاد مستضعفان از خدمات استاندار ایلام در اربعین 1402