مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-04سياسي

رییس سازمان زندان ها: زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود


رییس سازمان زندان ها با اشاره به قدمت زندان میانه و قرارگیری آن در بافت شهری، گفت: زمین لازم برای انتقال زندان میانه در خارج از شهر فراهم شده و پیگیری تامین اعتبارات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان ها امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با بیان این که توفیق شده امروز در شهرستان میانه که 1200 شهید تقدیم انقلاب کرده و شهری عالم پرور است، حضور یابیم،  اظهار کرد: سفر های استانی روسای قوا همواره با خیر و برکت همراه بوده و امیدواریم سفر رییس دستگاه قضا نیز به آذربایجان شرقی منتهی به خیر و برکت باشد.

وی افزود: نکات مطروحه در جلسه شورای اداری شهرستان را در جلسه شورای عالی قضایی مطرح خواهیم کرد که موضوع انتقال زندان میانه به خارج از شهر، احداث کمپ ماده 16 و رفع موانع بهره برداری از پایاب سد آیدوغموش از جمله آن است.

محمدی با بیان این که انتقال زندان های داخل شهر به خارج از بافت شهری را در تمام شهرستان ها پیگیری می کنیم، ادامه داد: زندان ها در گذشته در حاشیه شهر و یا خارج شهر ها احداث شده بودند که با توسعه شهرنشینی به داخل بافت شهری افتاده اند.

طبق تکالیف قانونی و برای جلوگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است به علت قرارگیری زندان ها در بافت شهری رخ دهد، موضوع انتقال زندان ها را در برنامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان زندان ها: زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود

رییس سازمان زندان ها: زندان میانه به خارج از شهر منتقل می شود