مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:552023-10-21سياسي

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه تهران


دکتر مهدیه آکوچکیان عضو هیأت علمی گروه تربیت بدنی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت.

- دکتر مهدیه آکوچکیان عضو هیأت علمی گروه تربیت بدنی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران پس از تحمل یک دوره بیماری، درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی درگذشت این استاد دانشگاه، مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران پیامی این شرح صادر کرد: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف، درگذشت سرکار خانم دکتر مهدیه آکوچکیان عضو هیأت علمی گروه تربیت بدنی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران که هر سه مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه تهران گذرانده بود و علاوه بر تولید مقالات و آثار علمی، نسبت به آموزش و تربیت دانشجویان اهتمام داشت و از نیکوکاران نیک اندیش بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز بود، موجب تأثر و تألم شد.

این عضو هیأت علمی پردیس بین المللی کیش در زمینه مدیریت امور پژوهش و کتابخانه این پردیس دارای خدمات قابل توجهی بود و راه اندازی مرکز تندرستی و حرکات اصلاحی پردیس کیش دانشگاه تهران از جمله اقدامات تاسیسی ایشان محسوب می شود.

بدینوسیله از طرف هیأت رییسه و خانواده بزرگ دانشگاه تهران ضمن ابراز تأسف عمیق، درگذشت این عضو هیأت علمی را به خانواده سوگوار به ویژه همسر ایشان جناب آقای دکتر حسین ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه تهران

درگذشت عضو هیات علمی دانشگاه تهران