مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:252023-10-18اقتصادي

اعلام برنامه های معاون رییس جمهور در استان یزد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر خود به استان یزد چندین طرح و پروژه زیربنایی و تولیدی با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از 2450 میلیارد تومان افتتاح می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، داود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر یک روزه خود به استان یزد، بیمارستان 126 تخته خوابی بحران و خط پساب سرب و روی مهدی آباد را افتتاح می کند.

منظور در این سفر با حضور در شهرستان مهریز مدارس خیری ملک ثابت و قرآنی صادقی این شهرستان را افتتاح کرده و برای بهره برداری از واحد تولیدی هرمس سرام به شهرستان تفت عزیمت خواهد کرد.

معاون رییس جمهور همچنین افتتاح واحد بوم گردی سرای دشتی را در برنامه سفر خود دارد و گفتنی است؛ این طرح و پروژه های زیربنایی و تولیدی با اعتبار و سرمایه گذاری بیش از دو هزار و 450 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید، تا مردم شریف استان از طعم شیرین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت سیزدهم بهره مند شوند.

شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، بازدید از چندین طرح و پروژه نیمه تمام استان و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد از دیگر برنامه های سفر منظور به استان یزد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های معاون رییس جمهور در استان یزد

اعلام برنامه های معاون رییس جمهور در استان یزد