مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-01اجتماعي

جزییاتی از زندگی آهوی ایرانی در خارگ


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آهو ایرانی در زیستگاه های جزیره خارگ با توجه به شرایط جزیره ای بودن این منطقه و کمبود زیستگاه، جمعیت آن همواره با چالش هایی روبه رو بوده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: آهو ایرانی در زیستگاه های جزیره خارگ با توجه به شرایط جزیره ای بودن این منطقه و کمبود زیستگاه، جمعیت آن همواره با چالش هایی روبه رو بوده است.

عبدالرحمن مرادزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران، یکی از زیستگاه های مهم آهو ایرانی را جزیره خارگ دانست و گفت: جزیره خارگ از مناطق مهم زیست محیطی استان بوشهر است که در کنار شرایط خاص استراتژیک، اقتصادی، نظامی، کاربری صنعتی و تأسیسات نفت و گاز، از دیرباز به عنوان یکی از زیستگاه های مهم برای حیات گونه های شاخص جانوری بوده است.

وی، آهو ایرانی را به عنوان یک نماد شاخص حیات وحش در جزیره خارگ دانست و بیان کرد: آهو ایرانی در زیستگاه های جزیره خارگ با توجه به شرایط جزیره ای بودن این منطقه و کمبود زیستگاه، جمعیت آن همواره با چالش هایی روبه رو بوده است.

وی تأمین علوفه مورد نیاز آهوان جزیره خارگ خبر داد و افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ضمن مدیریت جمعیت آن، تلاش می کند اقدامات حفاظتی لازم برای ارتقای شرایط زیستی آن با و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از زندگی آهوی ایرانی در خارگ

جزییاتی از زندگی آهوی ایرانی در خارگ