مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:152023-09-28اقتصادي

اشتغال زایی منطقه ای و رشد اقتصاد ملی، 2 هدف آستان قدس در منطقه آزاد سرخس


رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با اشاره به تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد گفت: - ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی با اشاره به تایید مصوبه مجلس در شورای نگهبان برای تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد گفت: اشتغال زایی منطقه ای و رشد اقتصاد ملی، دو هدف کلان آستان قدس در راهبری برنامه ای این منطقه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آستان نیوز، آستان قدس رضوی طی 27 سال مسئولیت در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، با بیش از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، تمامی نیازهای زیرساختی این منطقه را تامین کرده است.

با تصویب لایحه دولت در مجلس و تایید آن در شورای نگهبان، این منطقه ویژه به منطقه آزاد تجاری-صنعتی تبدیل خواهد شد.

با ابلاغ این قانون، بستر لازم برای سرمایه گذاری گسترده داخلی و خارجی فراهم خواهد شد و سرخس به هاب ترانزیتی منطقه تبدیل می شود.

رونق تولید داخلی، تقویت تجارت منطقه ای رییس بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی درباره اهمیت این قانون اظهار کرد: رونق تولید داخلی و رشد اقتصاد ملی با توجه به بازار 200 میلیون نفری کشورهای عضو CIS و ظرفیت صادراتی آن، از جمله اهداف توسعه و تقویت این منطقه آزاد خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی منطقه ای و رشد اقتصاد ملی، 2 هدف آستان قدس در منطقه آزاد سرخس

اشتغال زایی منطقه ای و رشد اقتصاد ملی، 2 هدف آستان قدس در منطقه آزاد سرخس