مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-16سياسي

ضرورت تأسیس مرکز مشترک بین المللی برای مقابله با چالش های زیست محیطی ایران و عراق


رییس موسسه بحرالعلوم در میزگرد چالش های مشترک زیست محیطی ایران و عراق بر ضرورت تأسیس مرکز مشترک بین المللی برای مقابله با چالش های زیست محیطی ایران و عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، میزگرد مشترک مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه و موسسه بحرالعلوم عراق با موضوع چالش های مشترک زیست محیطی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق با حضور محمدحسن شیخ الاسلامی رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه، ابراهیم بحرالعلوم رییس موسسه بحرالعلوم، جاسم فلاحی معاون وزیر محیط زیست عراق، میثاق عبدالحسین الخفاجی معاون وزیر کشاورزی عراق و نیازی شهرکی معاون آب و خاک وزارت کشاورزی و برخی مدیران و نهادها و سازمان های تخصصی و متخصصان در روزهای 23 و 24 مهر 1402 برگزار شد.

شیخ الاسلامی رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه در ابتدای مراسم افتتاحیه ضمن تبریک عملیات افتخار آفرین گروه های فلسطینی در غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، این نشست را فرصتی ارزشمند برای تبادل نظر و تجربیات دو کشور در راستای توسعه و تقویت مناسبات دو کشور ایران و عراق عنوان کرد.

  وی تأکید کرد که دو کشور  ایران و عراق از منظر تاثیرات مخرب تغییرات آب و هوایی در یکی از آسیب پذیرترین نقاط جهان قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأسیس مرکز مشترک بین المللی برای مقابله با چالش های زیست محیطی ایران و عراق

ضرورت تأسیس مرکز مشترک بین المللی برای مقابله با چالش های زیست محیطی ایران و عراق