مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08اجتماعي

فراوانی کدام دلایل در بازماندن کودکان از تحصیل بیشتر است؟


معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با شناسایی عوامل و دلایل بازماندن از تحصیل کودکان در استان به فراوانی دلایلی چون معلولیت، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با شناسایی عوامل و دلایل بازماندن از تخحصیل کودکان در استان به فراوانی دلایلی چون معلولیت، ممانعت والدین از تحصیل، مهاجرت، بیماری های خاص، فقر خانواده ها، تحصیل در مدارس دینی، کوچ نشینی عشایر، دوری از مدرسه و طلاق یا اعتیاد رسیدیم.

مهدی حسنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در استان 240 نفر از کودکان که به هر علت بازمانده از تحصیل شده اند جذب شده که در سه سال آینده براساس برنامه داریم این عدد به صفر برسد.

وی افزود: تاکنون هزار و 115 کودک بازمانده از تحصیل در این استان شناسایی شدند و این امر در طرح شهید محمودوند که با هدف شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل 6 تا 11 سال اجرایی می شود، انجام گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به اجرای این طرح از مهر سال گذشته، بیان کرد: دلایل بازماندن از تحصیل باید مشخص و علت یابی شود که اداره کل ثبت احوال استان نیز همکاری لازم را داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراوانی کدام دلایل در بازماندن کودکان از تحصیل بیشتر است؟

فراوانی کدام دلایل در بازماندن کودکان از تحصیل بیشتر است؟