مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-17سياسي

اختیارات لازم را به فرمانداران داده ایم و از آنان کار می خواهیم


ما به فرمانداران اختیار لازم را داده ایم بنابراین بر اساس اختیاراتی که داده شده از فرمانداران سراسر استان کار می خواهیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به فرمانداران اختیار لازم را داده ایم بنابراین بر اساس اختیاراتی که داده شده از فرمانداران سراسر استان کار می خواهیم.

محمد کرمی شامگاه دوشنبه 24 مهر در جمع جمعی از معتمدین و مردم شهرستان زرآباد با تاکید بر لزوم تلاش و حضور فرمانداران در میدان خدمت به مردم اظهار کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همیاری و همراهی مردم همچنین تکیه بر عنایات الهی مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بنادر در توسعه استان خاطرنشان کرد: بندر زرآباد باید به سرعت فعال شود تا شاهد رونق و آبادانی در منطقه باشیم.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: کار، تلاش و کوشش عین عبادت است و باید با تلاش و کوشش جهادی محرومیت را از چهره استان بزداییم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر مشارکت مردم در اداره جامعه ادامه داد: با اقدامات انجام شده آینده روشنی در انتظار استان است و به زودی شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود.

محمد کرمی در ابتدای سخنانش نیز ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: رژیم صهیونسیتی سال ها تلاش کرد تا ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات لازم را به فرمانداران داده ایم و از آنان کار می خواهیم

اختیارات لازم را به فرمانداران داده ایم و از آنان کار می خواهیم