مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-11سياسي

احداث سکونتگاه های ساحلی جدید در خوزستان


ساخت 5 شهر ساحلی در خوزستان پیشنهاد شده است که نظرات کارشناسی راجع به این موضوع در نشست شورای برنامه ریزی استان مطرح شد؛ - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: ساخت 5 شهر ساحلی در خوزستان پیشنهاد شده است که نظرات کارشناسی راجع به این موضوع در نشست شورای برنامه ریزی استان مطرح شد؛ از جمله این که این 5 شهر در یک یا دو نقطه متمرکز شوند که بنا شد در کمیسیون ها و کارگروه های دیگر مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که امروز، 19 مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: طرح های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی که قبلاً در کمیسیون های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود.

وی افزود: در جلسه امروز نیز تعدادی طرح در رابطه با مرغداری، نهالستان، کشاورزی، شیلات و سایر بخش ها مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

حسینی محراب اظهار کرد: گروه مشاورین راه و شهرسازی نیز در این نشست به ارائه طرح پیشنهادی خود برای ساخت شهرهای ساحلی در خوزستان پرداختند.

طبق نظر دولت سیزدهم مقرر شده شهرهای ساحلی در نوار جنوبی و شمالی کشور به عنوان سکونتگاه های جدید ساخته شوند و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته این شهرهای ساحلی بر اساس شاخص هایی همچون جمعیت و فعالیت های اقتصادی و تجاری که برخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سکونتگاه های ساحلی جدید در خوزستان

احداث سکونتگاه های ساحلی جدید در خوزستان