مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-18اقتصادي

بررسی درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی


موضوع درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی و درخواست واگذاری سهام پالایشگاه نفت امام خمینی شازند به بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد.

- موضوع درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی و درخواست واگذاری سهام پالایشگاه نفت امام خمینی شازند به بنیاد شهید و امور ایثارگران در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین مستوفی - مدیر کل دفتر حسابرسی مالیات سازمان امور مالیاتی در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با بیان اینکه اکثر شرکت های فنی مهندسی که در سال های 1397، 1400 و 1401 مکلف به بازگرداندن 10 درصد درآمد ارزی بوده اند، این تکلیف را انجام نداده اند، افزود: ایراد قانونی در شیوه معافیت از مالیات با توجه به فرآیند بازگرداندن تعهد ارزی وجود دارد.

وی گفت: راهکار پیشنهادی سازمان مالیاتی به این صورت است که عملکرد شرکت های صادر کننده خدمات فنی مهندسی مورد تایید سازمان برنامه و بودجه که متعهد به برگشت ارز، در سال های 1397، 1400 و 1401 بودند، بر اساس صورت وضعیت آن سه سال و تایید کارفرما، محاسبه و بر اساس آن 10 درصد رفع تعهد ارزی با مهلت 3 ماهه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی

بررسی درخواست رفع تعهد ارزی صدور خدمات فنی مهندسی