مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-11اقتصادي

واگذاری 262 واحد نیمه ساز مسکن ملی در مهریز یزد


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان مهریز از تحویل 262 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار شهرستان مهریز از تحویل 262 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا مرادیان در جریان بررسی روند پیشرفت فیزیکی سایت نهضت ملی مسکن در شهرستان مهریز، گفت: جمعاً در این سایت 500 واحد مسکونی ساخته و تحویل متقاضیان واجد شرایط می شود.

وی با بیان این که در مرحله نخست 174 واحد تکمیل و به متقاضیان واگذار شده است، ادامه داد: 262 واحد دیگر نیز اعلام فراخوان شد که واجدان شرایط که تکمیل وجه کرده بودند، در حال انتخاب واحد جهت تحویل هستند.

وی گفت: 64 واحد دیگر نیز آماده فراخوان است و در ادامه نیز شاهد آماده سازی 77 واحد دیگر برای ساخت در این سایت خواهیم بود.

مرادیان افزود: در بازدید از این مجموعه بحث هم پوشانی بعضی از کوچه ها برای فاز دوم و سوم و مجموعه 77 واحدی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد ظرف مدت دو هفته آینده دستگاه های خدمات رسان نسبت به تعهدات و تکمیل زیرساخت های لازم اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، این مسئول در پایان نیز تصریح کرد: واحدهای در حال ساخت طبق توافق با متقاضیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 262 واحد نیمه ساز مسکن ملی در مهریز یزد

واگذاری 262 واحد نیمه ساز مسکن ملی در مهریز یزد