مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 17:562023-09-23سياسي

برنامه های عزاداری سالروز شهادت امام عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی اظهار کرد: مراسم عزاداری ویژه شب، روز و شام شهادت این امام همام با حضور سخنرانان و مداحان برجسته در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

   طبق اعلام حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی نژاد، مراسم عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(ع) شنبه یکم مهر ماه از ساعت 18:20 با قرائت زیارت امین الله توسط ذاکر اهل بیت(ع)، جعفر ملائکه آغاز می شود.

در ادامه، پس از اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و شعرخوانی آیینی، زائران از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد بهره مند خواهند شد و قرائت دعای عالیه المضامین و مرثیه سرایی علیرضانژاد پایان بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

  ویژه برنامه عزاداری صبح روز شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز یکشنبه دوم مهر ماه از ساعت 9:50 با بیان احکام توسط حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رنجبر آغاز می شود و پس از آن مداحی حاج کاظم ذوقیان، آیت الله سید مجتبی حسینی در جمع عزاداران سخنرانی خواهند کرد.

  مراسم شام شهادت امام عسکری(ع) نیز از ساعت 18:20 یکشنبه با قرائت زیارت امین الله توسط جعفر ملائکه آغاز می شود و پس از اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و شعرخوانی آیینی، عاشقان اهل بیت(ع) از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد بهر ه مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های عزاداری سالروز شهادت امام عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی

برنامه های عزاداری سالروز شهادت امام عسکری(ع) در حرم مطهر رضوی