مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-10اجتماعي

واکنش دانش آموزان ایرانی به طوفان الاقصی


دانش آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم تر و پرتلاش تر از گذشته در نبرد با صهیونیست های اشغالگر به پیروزی نزدیک شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دانش آموزان ایرانی در این روزها که نیروی مقاومت فلسطین مصمم تر و پرتلاش تر از گذشته در نبرد با صهیونیست های اشغالگر به پیروزی نزدیک شده اند، در کنار مردم فلسطین ایستاده اند.

از نواخته شدن زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین گرفته تا برپایی همایش، سرود و نامه به کودکان و نوجوانان فلسطینی، همه حکایت از حضور دانش آموزان ایرانی در کنار دانش آموزان فلسطینی دارد.

* طنین زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین در مدارس کشور  در این روزها و همزمان با پیروزی های جبهه مقاومت در فلسطین زنگ همبستگی با مقاومت مردم فلسطین در مدارس سراسر کشور به صدا در آمد.

در این مراسم، دانش آموزان با پخش سرود های حماسی، با آرمان های امام(ره) و شهدا میثاقی دوباره بستند.

* آیین همبستگی با دانش آموزان و مردم فلسطین در این چند روز آیین همبستگی با دانش آموزان و مردم فلسطین در نقاط مختلف کشور برگزار شد؛ مراسمی هم با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش و علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در دبیرستان شاهد مبشر تهران برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دانش آموزان ایرانی به طوفان الاقصی

واکنش دانش آموزان ایرانی به طوفان الاقصی