مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-10سياسي

اخبار سیاسی 18مهر؛ پاسخ رهبری به محاسبات غلط/توافق اولیه درباره حقوق بازنشستگان


«عملیات طوفان الاقصی»، «افتتاح چهار ایستگاه مترو»، «همسان سازی حقوق بازنشستگان» و «بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه» از موضوعات مهم خبری هجدهم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- عملیات طوفان الاقصی ، افتتاح چهار ایستگاه مترو ، همسان سازی حقوق بازنشستگان و بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه از موضوعات مهم خبری هجدهم مهر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح، در دانشگاه افسری امام علی علیه السلام حضور یافتند و در بخشی از بیاناتشان با اشاره به شکست غیرقابل ترمیم رژیم صهیونیستی در حماسه اخیر جوانان فلسطینی، تأکید کردند: عامل ایجاد این طوفان ویرانگر، ظلم و جنایت و درنده خویی مداوم رژیم غاصب جعلی در حق ملت فلسطین بوده است و این رژیم نمی تواند با دروغگویی و مظلوم نمایی، چهره هیولایی و دیوسیرت خود را در حمله به غزه و قتل عام مردم آن پنهان کند.

یادگار امام در اظهاراتی با اشاره به این که برای اولین بار مظلومیت مدافعانه فلسطینی ها به مظلومیت مهاجمانه تبدیل شده است ، تاکید کرد که خون کشته های صهیونیست رنگین تر از شهدای فلسطینی در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 18مهر؛ پاسخ رهبری به محاسبات غلط/توافق اولیه درباره حقوق بازنشستگان

اخبار سیاسی 18مهر؛ پاسخ رهبری به محاسبات غلط/توافق اولیه درباره حقوق بازنشستگان