مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:162023-10-02سياسي

لزوم معرفی ظرفیت گردشگری 6 خیابان منتهی به میدان امام(ره) در همدان


رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان گفت: در حوزه تقویت گردشگری 6 خیابان منتهی به میدان امام(ره) ظرفیت بزرگی است و باید ضمن حفظ آن نسبت به شناساندن این ظرفیت کم نظیر به دنیا ورود داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید بادامی نجات ظهر امروز در هفتمین نشست شهراندیشی مرکز پژوهش های شورا با موضوع ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان ضمن بیان اینکه تمام اعضای شورای شهر اهمیت ثبت جهانی را درک کرده اند اظهار کرد: شورای پنجم عملکرد خوبی داشت اما شورای ششم در حوزه گردشگری بسیار خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه امروز با هر نگاهی برای توسعه استان به گردشگری می رسیم چراکه اولویت ما توجه به این مقوله مهم است گفت: امسال را با توجه به ثبت جهانی هگمتانه با گردشگری آغاز کردیم و این مهم فرصت بزرگی برای همدان ایجاد کرد که شهر را آماده کنیم.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تاکید به اینکه در راستای آماده سازی شهر برای اتفاق مهم ثبت جهانی همه کنار هم قرار گرفتند و این نشان می دهد کار بزرگ می تواند همه را کنار هم قرار دهد افزود: با وجود اقدامات بسیار، ضعف هایی هم داریم که مربوط به بازار همدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی ظرفیت گردشگری 6 خیابان منتهی به میدان امام(ره) در همدان

لزوم معرفی ظرفیت گردشگری 6 خیابان منتهی به میدان امام(ره) در همدان