مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-23اقتصادي

تامین بخشی از منابع مالی بیمارستان رسول اکرم قیدار از طریق مولد سازی


بخشی از منابع مالی بیمارستان جدیدالاحداث رسول اکرم(ص) شهر قیدار از طریق مولد سازی انجام تامین می شود.

- جواد تاراسی، فرماندار شهرستان خدابنده امروز در گفت و گو با فارس در رابطه با آخرین وضعیت بیمارستان جدید 220 تختخوابی رسول اکرم(ص) شهر قیدار اظهار داشت: این بیمارستان در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان خدابنده در رابطه با تامین منابع مالی بیمارستان جدید شهر قیدار گفت: طبق پیگیری های که انجام شد 100 میلیارد تومان اعتبار تعیین و اختصاص پیدا کرد که از این میزان 10 میلیارد تومان آن به پروژه تزریق شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در سفر نیکزاد به استان قرار شد که 50 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کند، افزود: بقیه اعتبار مورد نیاز از طریق مولد سازی تامین و به پروژه تزریق خواهد شد.

تاراسی با بیان اینکه تامین اعتبار بیمارستان شهر قیدار بیشتر به مولد سازی وابسته است، افزود: اگر مولد سازی انجام بشود شاهد پیشرفت قابل توجهی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان خدابنده با بیان اینکه احداث این پروژه در سه فاز تعریف شده است، ادامه داد: کار دیوار چینی بیمارستان جدید شهر قیدار به اتمام رسیده است.

گفتنی است بیمارستان 220 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) در هفت طبقه ساخته می شود و این بیمارستان 20 هزار مترمربع زیربنا خواهد داشت که با بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخشی از منابع مالی بیمارستان رسول اکرم قیدار از طریق مولد سازی

تامین بخشی از منابع مالی بیمارستان رسول اکرم قیدار از طریق مولد سازی