مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-26سياسي

امنیت امروز ایران، از نوع پایدار و بومی سازی شده است


مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان گفت: امنیت امروز ایران، از نوع پایدار و بومی سازی شده است که یک دستاورد مهم در مسیر اقتدار ملی محسوب می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر گروه همکاری های علمی بین المللی دانشگاه لرستان گفت: امنیت امروز ایران، از نوع پایدار و بومی سازی شده است که یک دستاورد مهم در مسیر اقتدار ملی محسوب می شود.

دکتر غلامحسین حسینی، امروز، 4 مهرماه در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع نقش علم در اقتدار ملی که در سالن جلسات دانشگاه لرستان برگزار شد، با بیان اینکه کثرت جمعیت از متغیرهای اقتدار ملی یک کشور است، افزود: وجود کثرت جمعیت در دو کشور چین و هندوستان اجازه نمی دهد این دو کشور با یکدیگر بجنگند و بخشی از اقتدار دو کشور چین و هندوستان، ناشی از کثرت جمعیت آن هاست.

وی مفهوم اقتصاد مردم پایه پویا را از دیگر ویژگی های قدرتمندی و اقتدار ملی کشورها دانست و گفت: سومین شاخص اقتدار، نظامی بوده که بخشی از تقویت کنندگی و ارتقادهندگی اقتدار ملی بوده و باعث امنیت و آرامش پایدار آن کشور می شود و خوشبختانه ایران در این زمینه، پیشرفت های اثرگذاری داشته در حدی که دارای قدرت بازدارندگی و اقتدار نظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز ایران، از نوع پایدار و بومی سازی شده است

امنیت امروز ایران، از نوع پایدار و بومی سازی شده است