مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-20سياسي

سرمایه گذاری بخش خصوصی ایران در قرقیزستان


قرقیزستان منابع آب بسیار خوبی دارد و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری خصوصا در حوزه شیلات و دامپروری دارد که مورد استقبال بخش خصوصی ما قرار گرفت.

- وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرقیزستان منابع آب بسیار خوبی دارد و فرصت خوبی برای سرمایه گذاری خصوصا در حوزه شیلات و دامپروری دارد که مورد استقبال بخش خصوصی ما قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر جهاد کشاورزی به منظور شرکت در سیزدهم اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های ایران و قرقیزستان به این کشور سفر کرد.

محمد علی نیکبخت در خصوص برنامه های سفر خود و هیات همراه گفت: از دیروز به همراه تعدادی از دستگاه های دولتی عضو کمیسیون و تعدادی از شرکت های بخش خصوصی وارد قرقیزستان شدیم و اجلاس نیز از دیروز آغاز شده است.

دو جلسه اختصاصی با وزیر اقتصاد به عنوان رییس کمیسیون مشترک کشور قرقیزستان و یک جلسه نیز با وزیر کشاورزی کشور قرقیزستان برگزار کردیم.

وی ادامه داد: دستگاه های دیگر نیز با دستگاه های متناظر خود جلساتی داشتند و مسائل مربوط به اجلاس و برنامه های در دستور کار پیگیری می شود.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: شرکت های خصوصی هم با بخش های اقتصادی کشور قرقیزستان که در حوزه سرمایه گذاری و بازرگانی فعالیت دارند، جلسات موثر داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری بخش خصوصی ایران در قرقیزستان

سرمایه گذاری بخش خصوصی ایران در قرقیزستان