مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:352023-09-26اقتصادي

فاز اول طرح ابتکاری «تابا» تا پایان امسال در یزد پایان می یابد


مدیر عامل آب منطقه ای یزد از اتمام فاز اول طرح تابا تا پایان امسال خبر داد و گفت: مدیریت صحیح تخلیه آب زیرزمینی با نگاهی عدالت محور و حفاظت از منابع آبی مهمترین رویکرد طرح ابتکاری تابا در استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمد مهدی جوادیان زاده مدیر عامل آب منطقه ای یزد پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: تابا، طرحی ابتکاری در استان یزد است که با هدف عدالت محوری و حفاظت از منابع آبی در سه قالب تحویل حجمی آب، بازار آب و اتاق شیشه ای در استان یزد اجرا و در دستور کار قرار گرفت است.

وی با بیان این که فاز اول این طرح تا پایان امسال به پایان می رسد، افزود: طبق برآوردهای انجام شده فاز تکمیلی این طرح تا پایان سال 1403 به طول می انجامد.

مدیرعامل آب منطقه ای یزد گفت: با توجه به انتخاب استان یزد به عنوان پایلوت بهره وری کشور، طرح تابا می تواند در مدیریت مصرف و بهره وری تاثیر گذار باشد.

جوادیان زاده در ادامه با بیان این که طرح تابا، باعث پایداری منابع موجود می شود، تصریح کرد: طرح تحویل حجمی آب با توجه به تجهیز بیش از 90 درصد چاه های کشاورزی در استان از دو سال گذشته در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی بازار آب در مراحل پایانی استقرار است، تأکید کرد: در بازار آب ارزش واقعی آب مشخص و منجر به افزایش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول طرح ابتکاری «تابا» تا پایان امسال در یزد پایان می یابد

فاز اول طرح ابتکاری «تابا» تا پایان امسال در یزد پایان می یابد