مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-17دانش

پژوهش های انجام شده در جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است


معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: پژوهش های انجام شده در این سازمان، تقاضامحور، کاربردی و متناسب با نیازهای جامعه است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: پژوهش های انجام شده در این سازمان، تقاضامحور، کاربردی و متناسب با نیازهای جامعه است.

هادی رفیعی در سلسله نشست های بحران آب و رویکرد بیوتکنولوژی صنعتی که به همت پژوهشکده بیوتکنولوژی صنعتی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با همکاری مدیریت شیلات استان امروز، 25 مهرماه، در سالن همایش های دکتر کاظمی آشتیانی برگزار شد، اظهار کرد: اگر دانشگاه مرکز تولید علم بوده و به لحاظ فناوری در TRL (سطح بلوغ فناوری) یک تا سه قرار دارد، رسالت جهاد دانشگاهی بعد از این TRL ها است.

وی افزود: در دهه گذشته فناوری های به دست آمده در جهاد دانشگاهی تا سطح آزمایشگاهی بود، اما این موضوع با توسعه زیرساخت های شتاب دهنده تقاضامحور و منطبق با نیازهای جامعه است.

معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی استان با بیان اینکه سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی یکی از موثرترین سازمان های تحقیقاتی منطقه شرق کشور است، تصریح کرد: این سازمان مشغول به تدوین اسناد بالادستی استان همچون سند توسعه آمایش و سند توسعه گردشگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های انجام شده در جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است

پژوهش های انجام شده در جهاد دانشگاهی متناسب با نیازهای جامعه است