مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 17:152023-10-14فرهنگي

بهمنی: به تولید محصولات جذاب درباره فلسطین نیاز داریم


روح الله بهمنی کارگردان سینما گفت: نیاز داریم به اینکه به سراغ داستان پردازی های قوی و جذاب برای سوژه مقاومت فلسطین برویم و با حمایت از سینماگران علاقه مند به تولید فیلم و سریال جذاب اقدام کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، چند روزی است از حمله پیروزمندانه و حق طلبی مردم ستم دیده فلسطین می گذرد، حملات رژیم صهیونیستی و ظلم به کودکان غزه همچنان ادامه دارد.

سازمان های بین المللی و مجامع حقوقی جهانی و دولت ها در رابطه با ملت بی پناه فلسطین باید واکنش های به موقع و منطقی داشته باشند ولی از آن طرف اهالی هنر و به خصوص سینماگرانی که آزادگی خود را از دست نداده اند، وظیفه دارند در کنار واکنش به رفتارهای رژیم اشغالگر قدس از زبان تصویر و هنرهای نمایشی نیز برای واقعه نگاری مظلومیت مردم فلسطین بهره جویند.

حمید بهمنی کارگردان سینما با بیان مطلب فوق گفت: کشتار بی رحمانه و کورکورانه زنان و کودکان فلسطینی و ساکنان بی دفاع غزه چه جای توجیهی دارد؟ جز این است که سیاستمداران غربی دست در دست تولیدکنندگان تسلیحات جنگی داده اند و قصد دارند با کشتار بی رحمانه، توجیه گر حضور خویش در منطقه باشند ولی واقعیت اینجاست که همه ناامنی منطقه به دلیل حضور خودشان است و اگر به کشورهای خودشان برگردند، آرامش به منطقه بازخواهد گشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمنی: به تولید محصولات جذاب درباره فلسطین نیاز داریم

بهمنی: به تولید محصولات جذاب درباره فلسطین نیاز داریم