مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-17اقتصادي

516 نوعروس مازندرانی نیمه اول امسال روانه خانه بخت شدند


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به ترویج ازدواج آسان و حمایت از زوج های کم برخوردار، گفت: 516 نوعروس مازندرانی نیمه اول امسال روانه خانه بخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی عمادی ترکامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 516 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در 6 ماه سالجاری روانه خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه برای تامین خدمات ازدواج مددجویان تحت حمایت 15 میلیارد و 480 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: سرانه هر سری جهیزیه به مبلغ 30میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه یکی از برنامه های این نهاد تامین جهیزیه نوعروسان باهدف ترویج ازدواج آسان است، تصریح کرد: جهیزیه ها با مشارکت خیران و کمیته امداد، تامین و شامل اقلام یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و پنکه است.

عمادی ترکامی با بیان اینکه اهدای جهیزیه در استان  به روز و در کوتاه ترین زمان تحویل می شود، گفت: در این 6 ماه 29 سری جهیزیه برای ازدواج مجدد بانوان، نیز اهدا شده است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت در این نهاد، گفت: هدیه ازدواج پسران نیز به 99 نفر به مبلغ یک میلیارد و 485 میلیون تومان پرداخت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

516 نوعروس مازندرانی نیمه اول امسال روانه خانه بخت شدند

516 نوعروس مازندرانی نیمه اول امسال روانه خانه بخت شدند