مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-05سياسي

پیام تبریک سردار رادان به مناسبت آغاز هفته انتظامی


سردار رادان آغاز هفته انتظامی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار احمد رضا رادان در پیامی آغاز هفته انتظامی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَهٌ حَسَنَهٌ پیامبر گرامی اسلام (ص) الگوی تمام نمای بشریت برای تمامی اعصار قرون هستند و فراجا با تأسی به رسول رحمت تلاش دارد سیره عملی پیامبر را آموزه رفتاری و کاری خود قرار دهد.

سرمایه اجتماعی فراجا در گرو فراگیر کردن چتر رحمت و امنیت برای مردم توأم با خوش رویی و خوش رفتاری است و در این مسیر تمام اقشار مردم، اقوام و طوایف، ادیان و مذاهب برای ما یکسانند و اجرای قانون، برقراری نظم اجتماعی و ارائه خدمات انتظامی وظیفه ماست و تمامی شهروندان در نگاه ما شایسته خدمت گزاری هستند و ما خود را خادمان بی منت آنان می دانیم.

پلیس، نماد اقتدار در حکمرانی و ضامن امنیت و آرامش زندگی اجتماعی است.

دامنه اقدامات انتظامی در کشور ما از مقابله با تروریست ها در داخل و خارج از کشور، برخورد قاطع و سریع با سارقان و متجاوزان به اموال و جان های مردم، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و پیشگیرانه امنیتی و انضباطی و حتی کمک های مشاوره ای به افراد آسیب دیده گسترده است و این یعنی پلیس در ایران تنها یک نهاد امنیتی صرف نیست بلکه یک نهاد اجتماعی فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک سردار رادان به مناسبت آغاز هفته انتظامی

پیام تبریک سردار رادان به مناسبت آغاز هفته انتظامی