مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21سياسي

معاون وزیر صمت: ایزوایکو برای کشور مایه افتخار است


صنعتگران و جهادگران در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) کارهای بزرگی انجام داده اند که برای کشورمان مایه افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، بابک احمدی معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) با حضور در مجتمع ایزوایکو ضمن بازدید از کارگاه ها و بخش های مختلف این مجتمع صنعتی از نزدیک روند پیشرفت پروژه های درحال اجرا بویژه نفتکش غول پیکر خارجی در حوض خشک ایزوایکو را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

وی در جریان بازدید از توانمندی های ایزوایکو گفت: صنعتگران و جهادگران در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) کارهای بزرگی انجام داده اند و مجموعه امکانات، دستاوردها، ظرفیت ها و پروژه های جاری مجتمع ایزوایکو برای کشورمان افتخارآفرین است.

احمدی با بیان این که در این بازدید برای برنامه ریزی در جهت تکمیل زیرساخت ها و تجهیز هرچه بیشتر و افزایش سطح سرویس دهی با توجه به امکاناتی که در این مجتمع وجود دارد، مذاکره شد، تصریح کرد: بدون اغراق باید گفت در سال های گذشته حرکت های خوبی در این مجتمع عظیم و افتخارآمیز صورت گرفته است و یک زیرساختی را در اختیار ما قرار داده که امروز بتوانیم به مجموعه بزرگی از ناوگان دریایی کشور و منطقه سرویس های خوبی ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر صمت: ایزوایکو برای کشور مایه افتخار است

معاون وزیر صمت: ایزوایکو برای کشور مایه افتخار است