مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-17ورزشي

برگزاری 487 ویژه برنامه ورزشی در گیلان/برخورد قانونی با افزایش شهریه باشگاه ها


مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: هفته تربیت بدنی امسال بالغ بر 487 برنامه های مختلف همگانی، فرهنگی و ورزشی با شعار «ورزش، خانواده شاد و ایران قوی» در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: هفته تربیت بدنی امسال بالغ بر 487 برنامه های مختلف همگانی، فرهنگی و ورزشی با شعار ورزش، خانواده شاد و ایران قوی در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

جهانبخش آرمان امروز در نشست با خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی امسال بالغ بر 487 برنامه های مختلف همگانی، فرهنگی و ورزشی با شعار ورزش، خانواده شاد و ایران قوی در شهرها و روستاهای استان برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش نمایشگاه عزت و پیشرفت که شامل تولیدات تجهیزات و اقلام ورزشی تولیدکنندگان داخل استان است، در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود؛ بسیاری از اقلام و تجهیزات ورزشی با کیفیت در استان تولید می شود اما مورد غفلت قرار گرفته اند و این نمایشگاه فرصتی برای ارائه دستاوردهای آنان است.

آرمان در خصوص وضعیت ورزشی امیررضا معصومی گفت: امیررضا معصومی یکی از افتخارات استان است و در دیداری که با حضور پدرشان داشتیم، کاملا موضوع مهاجرت را رد و اعلام کردند که با افتخار برای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 487 ویژه برنامه ورزشی در گیلان/برخورد قانونی با افزایش شهریه باشگاه ها

برگزاری 487 ویژه برنامه ورزشی در گیلان/برخورد قانونی با افزایش شهریه باشگاه ها