مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-18ورزشي

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در ایلام تشریح شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را در استان تشریح کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت در مصلای شهر ایلام برپا خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش را در استان تشریح کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت در مصلای شهر ایلام برپا خواهد شد.

شهاب شهبازی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هفته تربیت بدنی، فرصتی برای ترویج ورزش است که باید با کمک رسانه ها برای ترویج ورزش در جامعه تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 350 برنامه ورزشی و فرهنگی در استان و سطح شهرستان ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای ورزش و جوانان با عنوان جشنواره عزت و پیشرفت در مصلای شهر ایلام در روز جمعه 28 مهر یکی از مهم ترین برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش است که برپا خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، حضور گسترده جامعه ورزش در نماز جمعه شهر ایلام و شهرستان ها، غبارروبی مزار شهدا با حضور مسئولین استانی و جامعه ورزش، سرکشی و تجلیل از خانواده ورزشکاران جانباز و معلول را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در ایلام تشریح شد

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در ایلام تشریح شد