مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-12اقتصادي

نهال های میلیونی جلفا


جلفا یکی از شهرهای تجاری و اقتصادی استان آذربایجان شرقی است که پتانسیل در بخش های مختلف اعم از کشاورزی را نیز دارد، از این رو در راستای طرح کاشت مردمی یک میلیارد اصله نهال این منطقه از استان بسیار فعال بوده است.

- خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: وقتی حرف از منطقه آزاد تجاری ارس می شود، بلافاصله هر چه ذهنیت در مورد تجارت و رونق اقتصادی و ماشین های ارس پلاک است، خودشان را می رسانند پشت پلک! آنهایی هم که با این منطقه آشنا نیستند قطعا از روی اسم اش یاد تجارت آزاد و پوشاک و شامپو و ژل شستشوی صورت و لوازم آرایشی آن وَر آبی و رود ارس خواهند افتاد؛ خلاصه این منطقه از خطه آذربایجان شرقی یکی منطقه با پکیج همه چیز تمام است.

اما این بار می خواهم از یک بعد دیگر این منطقه برایتان بگویم! یعنی از جنبه نهالستانی.

طبق رسم جدیدی که استانداری آذربایجان شرقی پیش گرفته است، در قالب راویان پیشرفت، تور بازدید از شهرستان های استان به صورت دو هفته یکبار انجام می گیرد که قرعه این هفته به نام جلفا افتاده است.

از تبریز تا جلفا حدودا یک ساعت و 45 دقیقه راه است، از نواختن روح مان از زیبایی مسیر پاییز زده و طلوع آفتاب مابین ابرهای بارانی و صبحانه و نان گرم میان مسیر که فاکتور بگیرم باید خدمتتان عرض کنم که پروژه امروز بازدید از نهالستان هایی است که همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهال های میلیونی جلفا

نهال های میلیونی جلفا