مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-13ورزشي

آژیر خطر برای فدراسیون تیراندازی


تیم ملی تیراندازی ایران با 16 ورزشکار در بازی های آسیایی شرکت کرد اما تنها به یک مدال برنز دست یافت تا آژیر خطر برای فدراسیون تیراندازی بلندتر از هر زمانی به صدا درآید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیراندازی جزو رشته های پرمدال است و در بازی های آسیایی هانگژو 102 مدال در این رشته توزیع شد.

برخی کشورها همچون هند، چین، کره و قزاقستان در این رقابت ها مدال های زیادی را کسب کردند و در جدول مدالی در جایگاه بالایی قرار گرفتند اما سهم 16 تیرانداز ایران در این رویداد تنها یک مدال برنز بود.

کسب یک مدال برنز آن هم در رشته میکس در حالی است که رییس فدراسیون تیراندازی در نشست خبری پیش از اعزام قول چندین مدال طلا داده بود اما تیراندازان با عملکرد ضعیف نه تنها وعده رییس فدراسیون را محقق نکردند بلکه آژیر خطر این رشته برای کسب سهمیه المپیک نیز به صدا درآمده است.

در شرایطی که تیراندازان ایران در بین آسیایی ها به فینال نمی رسند و مدالی کسب نمی کنند کسب تعداد بیشتری سهمیه المپیک نیز برای آنها سخت به نظر می رسد.

عملکرد ضعیف ملی پوشان تفنگ در هانگژو/از افول نجمه خدمتی و الهه احمدی تا تلاش بی ثمر نوروزیان دختران ایران در بازی های آسیایی اینچئون و گوانگژو در رشته تفنگ افتخارآفرینی می کردند و صاحب مدالهای رنگارنگ بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر خطر برای فدراسیون تیراندازی

آژیر خطر برای فدراسیون تیراندازی