مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:412023-10-14اجتماعي

کلاس بدون معلم در کرمانشاه نداریم


سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، جمعیت دانش آموزی استان کرمانشاه را 370 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: این تعداد دانش آموز از اول مهرماه در 4 هزار و 200 مدرسه با بیش از 14 هزار کلاس درس، مشغول تعلیم و تربیت هستند.

وی با بیان اینکه 30.

14 درصد از جمعیت دانش آموزی استان، روستایی و 69.

89 درصد هم دانش آموز شهری هستند، ادامه داد: 7 هزار و 755 کلاس درس در مقطع ابتدایی، 3 هزار و 125 کلاس درس در مقطع متوسطه اول و یک هزار و 912 کلاس درس متوسطه دوم نظری داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن 447 مدارس عشایری در استان با 720 کلاس درس، گفت: در راستای توسعه برقراری عدالت آموزشی در دولت سیزدهم، خوشبختانه کلاس درس بدون معلم نداریم.

وی با اشاره به فعالیت 26 هزار فرهنگی شاغل، جمعیت همکاران بازنشسته را 29 هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: حدود 2 درصد از معلمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه مدرک تخصصی دکترا، بیش از 30 درصد کارشناسی ارشد و مابقی معلمان مدرک کارشناسی را دارا هستند.

محمدی شروع جلسات ساماندهی در راستای نیروی انسانی براساس شیوه نامه را از اول تابستان اعلام و بیان کرد: تلاش این بود برای اول مهرماه هیچ کلاس بدون معلم و هیچ معلم بدون ابلاغ در استان نداشته باشیم که خوشبختان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس بدون معلم در کرمانشاه نداریم

کلاس بدون معلم در کرمانشاه نداریم