مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:552023-10-11سياسي

متولیان امور وقف، امانت دار مردم و واقفین هستند


امانت داری در وقف اهمیت ویژه دارد، متولیان امور وقف امانت دار مردم و واقفین هستند و نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی بین مردم دارند، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: امانت داری در وقف اهمیت ویژه دارد، متولیان امور وقف امانت دار مردم و واقفین هستند و نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی بین مردم دارند، لذا باید فرهنگ وقف در جامعه مورد توجه اصحاب فرهنگ و رسانه قرار گیرد.

اسدالله عباسی امروز در نشست با مدیرکل، معاونان و مدیران اوقاف و امور خیریه گیلان که به مناسبت هفته وقف در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ وقف در جامعه اظهار کرد: جامعه با وقف به سمت توسعه و تعالی حرکت می کند و این فرهنگ باید در جامعه تقویت شود؛ عمل به نیات واقف از مهم ترین بخش های وقف است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: امانت داری در وقف اهمیت ویژه دارد، متولیان امور وقف امانت دار مردم و واقفین هستند و نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی بین مردم دارند لذا باید فرهنگ وقف در جامعه مورد توجه اصحاب فرهنگ و رسانه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به نقش قرآن در زندگی اجتماعی و فردی گفت: توجه به قرآن و معارف اسلامی جامعه را از انحطاط فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی نجات می دهد، زیرا قرآن نسخه نجات بخش بشریت است و توجه و تأمل به قرآن و مفاهیم اسلامی از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متولیان امور وقف، امانت دار مردم و واقفین هستند

متولیان امور وقف، امانت دار مردم و واقفین هستند