مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-02اجتماعي

شناسایی 539 کودک بازمانده از تحصیل در ایلام


معاون آموزش ابتدایی استان ایلام از شناسایی 539 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 77 نفر جذب شده اند که دقت در نگهداشت آن ها ضروری است.

- ایسنا/ایلام معاون آموزش ابتدایی استان ایلام از شناسایی 539 کودک بازمانده از تحصیل در استان خبر داد و گفت: از این تعداد 77 نفر جذب شده اند که دقت در نگهداشت آن ها ضروری است.

فاطمه پاپی در نشست مشترک معاون آموزش ابتدایی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان بازمانده از تحصیل 6-11 سال اظهار کرد: اقدامات مثبتی که در زمینه ی جذب این کودکان و تعلیم آن ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این خصوص یک سامانه برای شناسایی افراد بازمانده از تحصیل راه اندازی شده است، تصریح کرد: این سامانه اقدامی مثبت و سازنده در جهت شناسایی بازماندگان از تحصیل است.

معاون آموزش ابتدایی استان به مصوبات شورای آموزش وپرورش استان در رابطه با طرح شهید محمودوند اشاره کرد و گفت: کارگروه استانی این طرح تشکیل شده و این کارگروه حمایت های خود را در زمینه شناسایی، جذب و نگهداشت کودکان اعلام کرده و به تبعیت از کارگروه استانی، کارگروه های مناطق و شهرستان نیز تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 539 کودک بازمانده از تحصیل در ایلام

شناسایی 539 کودک بازمانده از تحصیل در ایلام