مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-11سياسي

فراخوان ارسال آثار به همایش «کتاب سال حکومت اسلامی» اعلام شد


قائم مقام مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی مجلس خبرگان رهبری، از آغاز فراخوان ارسال آثار به پنجمین دوره همایش «کتاب سال حکومت اسلامی» تا دهم آذرماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امین رضا عابدی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری پنجمین همایش کتاب سال حکومت اسلامی که در سالن جلسات دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره با هدف یافتن و پشتیبانی از تحقیقات ناظر به موضوعات جدید حکمرانی اسلامی تأسیس شد.

قائم مقام ریاست مرکز تحقیقات علمی حکومت اسلامی گفت: اگر کسی فضای عمومی کشور را بشناسد و بر مناسبات بین المللی اشراف داشته باشد، می یابد که جوهره مقاومت و استقلال در نظام جمهوری اسلامی به تفکر مستقل در باب حکمرانی برمیگردد.

وی افزود: ما چون در حکمرانی اسلامی برخوردار از تفکر اصیل هستیم، این توان و توشه را برای مقاومت و تغییر مناسبت های ظالمانه جهان یافته ایم؛ بنابراین توجه به تفکر اصیل اسلامی در حکمرانی جامعه و تغییر مناسبت های ظالمانه جهانی امر بسیار مهمی است.

عابدی نژاد بر ضرورت سامان دادن جهان به یک ساختار انسانی و اسلامی برای حکمرانی تاکید کرد و گفت: تفکر اصیل الهی، انسانی و مردمی است که نیروهای مقاومت را هدایت می کند تا با دشمن مبارزه کنند و پیروز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال آثار به همایش «کتاب سال حکومت اسلامی» اعلام شد

فراخوان ارسال آثار به همایش «کتاب سال حکومت اسلامی» اعلام شد