مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-02سياسي

برخورد قضایی در انتظار فعالان فضای مجازی قانون شکن


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با هشدار نسبت به فعالیت های قانون شکنانه در فضای مجازی گفت که شعب تخصصی ویژه بدین منظور در استان تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در ششمین جلسه قرارگاه رصد فضای مجازی برگزار شد، با اشاره به اینکه دبیرخانه فضای مجازی مستقر در دادستانی در حال رصد و پیگیری مصوبات بوده، گفت: بازبینی اقدامات در راستای رصد موثرتر فضای مجازی و اقدامات پیشگیرانه در اولویت نشست پیشین قرار داشت که قدم های مهمی در این مسیر برداشته شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به اینکه در خصوص فعالان فضای مجازی سیاست آگاهسازی و راهنمایی در اولویت بوده است، اضافه کرد: در صورت وقوع تخلفات احتمالی مقرر است پرونده قضایی تشکیل و در شعب تخصصی اقدام قانونی با نظارت معاونت پیگیری پرونده های خاص دادگستری استان انجام شود که در سال گذشته برای تعدادی از متولیان کانال ها و صفحات فضای مجازی غیرمجاز که به تعهدات خود عمل نکرده و اصرار به ادامه تخلفات داشتند پرونده قضایی تشکیل شد.

وی در ادامه بر لزوم استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته به منظور رصد دقیق تر فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: متولیان امر باید به دنبال شناخت فضای مجازی و آموزش روش های نوین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قضایی در انتظار فعالان فضای مجازی قانون شکن

برخورد قضایی در انتظار فعالان فضای مجازی قانون شکن