مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-12سياسي

رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی می شود


رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی و برای مصرف کننده موجب اطمینان بخشی می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی و برای مصرف کننده موجب اطمینان بخشی می شود.

غلامعلی حیدری 20 مهرماه در همایش روز استاندارد با اشاره به اینکه استاندارد جزو جدایی ناپذیر و انکارناپذیر جوامع بشری است، اظهار کرد: به دنبال توسعه شهرها به امنیت استاندارد بیش تر پی می بریم، بنابراین لازم است به عنوان موضوع مهم، این فرهنگ را ترویج دهیم.

وی افزود: این فرهنگ سازی در برگزاری مناسبت های مختلف با ارائه مباحث علمی اتفاق می افتد، در حقیقت رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی و برای مصرف کننده موجب اطمینان بخشی می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر مهر استاندارد روی کالای تولیدی حک شود موجب افزایش برند کالا و اعتمادسازی خواهد شد، در حقیقت به دنبال ایجاد زنجیره ارزش روی دیگر محصولات نیز هستیم.

وی تاکید کرد: زنجیره راهبردی ارزش می تواند موجب افزایش سهم ناخالص داخلی و صادرات شود، کما اینکه طی یک سال صادرات غیرنفتی استان 200 درصد رشد داشته است، گام های مثبت، پایدار و محکمی با مشارکت مردم و خدمتگزاران برداشته شده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی می شود

رعایت استاندارد برای تولیدکننده موجب اعتمادسازی می شود