مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-19ورزشي

رضا قیطاسی؛ پرچمدار ورزش های قدرتی ایران


رضا قیطاسی، ورزشکار تنومند کبودراهنگی پرچمدار ورزش های قدرتی کشور بوده که همواره در مسابقات ملی و فراملی خوش درخشیده است.

- ایسنا/همدان رضا قیطاسی، ورزشکار تنومند کبودراهنگی پرچمدار ورزش های قدرتی کشور بوده که همواره در مسابقات ملی و فراملی خوش درخشیده است.

این پهلوان و قهرمان 36 ساله با اخلاق کبودراهنگی در هفته گذشته نیز با شرکت در هیجدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان کشور که در سالن شهید چمران تهران برگزار شد، در پایان دو روز رقابت سخت و طاقت فرسای ورزشکاران در دسته 105+ کیلوگرم موفق به کسب رتبه نخست و قهرمانی این مسابقات شده و عنوان قوی ترین مرد ایران در سال 1402 را از آن خود کرد.

به همین منظور گپ و گفتی با این ورزشکار قهرمان کبودراهنگی داشتیم.

قوی ترین مرد ایران سال 1402 در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از کودکی به ورزش علاقمند بودم و با ورزش بزرگ شده ام و پیش از ورزش قدرتی و بدنسازی، در رشته والیبال فعالیت داشتم.

رضا قیطاسی گفت: در سن 23 سالگی به علت فیزیک بدنی تنومندی که داشتم، به پیشنهاد مربیان خود به ورزش های قدرتی و بدنسازی روی آوردم، تاکنون نیز در این رشته در حال فعالیت هستم ضمن اینکه آموزش و مربیگری این رشته از ورزش را در شهرستان خود برای علاقمندان برعهده دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا قیطاسی؛ پرچمدار ورزش های قدرتی ایران

رضا قیطاسی؛ پرچمدار ورزش های قدرتی ایران