مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-21سياسي

دوره های جهاد تبیین برای فعالان اقتصادی فارس برگزار می شود


رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس از برپایی دوره های جهاد تبیین ویژه فعالان اقتصادی به منظور آگاه سازی نسبت به رخنه های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس از برپایی دوره های جهاد تبیین ویژه فعالان اقتصادی به منظور آگاه سازی نسبت به رخنه های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین پناهی امروز، 29 مهرماه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به منظور امیدآفرینی در جامعه بر ضرورت آگاه سازی فعالان اقتصادی نسبت به رخنه های دشمن و امید دادن به آنان برای ایستادگی در برابر مشکلات تأکید کرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت، معدن و تجارت فارس تصریح کرد: جهاد تبیین نوعی وظیفه عمومی است و بر این اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت دوره هایی را برای فعالان اقتصادی در این عرصه برنامه ریزی کرده است.

پناهی تأکید کرد: فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارگران شاغل در بخش صنعت و معدن خود مهم ترین عناصر تبیین کننده دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های صنایع و معادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های جهاد تبیین برای فعالان اقتصادی فارس برگزار می شود

دوره های جهاد تبیین برای فعالان اقتصادی فارس برگزار می شود