مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-23بين الملل

گروهی از فعالان گردشگری روسیه فردا به ایران می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سال گذشته بود که اعلام شد از ابتدای سال آینده میلادی ایرانی ها و روس ها می توانند به شرط سفر با تور در قالب گروه های 5 تا 50 نفری بدون نیاز به دریافت روادید به مدت 15 روز به 2 کشور سفر کنند و آن ها که قصد سفر انفرادی دارند .

- در پی لغو روادید گروهی بین گردشگران ایرانی و روسی، تعدادی از فعالان گردشگری روسیه فردا دوم مهر ماه به ایران می آیند و برای شرکت در همایش گردشگری مازندران به شهر بابلسر می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سال گذشته بود که اعلام شد از ابتدای سال آینده میلادی ایرانی ها و روس ها می توانند به شرط سفر با تور در قالب گروه های 5 تا 50 نفری بدون نیاز به دریافت روادید به مدت 15 روز به 2 کشور سفر کنند و آن ها که قصد سفر انفرادی دارند باید پروسه دریافت ویزا را طی کنند، ولی باز هم این اتفاق نیفتاد.

اما این بار در سال 1402 لغو روادید گروهی بین این دو کشور پس از 6 سال چانه زنی انجام شد آن هم در پی توافقنامه دو جانبه بین دو کشور.

این توافقنامه ماه مارس بین ایران و روسیه امضا شد.

اما به تازگی نیز رستم ژیگانشین رییس نمایندگی بازرگانی سفارت روسیه در ایران از آغاز سفر های بدون ویزای اولین گروه های گردشگری ایران به روسیه و بالعکس خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروهی از فعالان گردشگری روسیه فردا به ایران می آیند

گروهی از فعالان گردشگری روسیه فردا به ایران می آیند