موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-07اقتصادي

بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان در رفسنجان تولید می شود


سالانه بیش از دو میلیون قطعه جوجه ریزی در رفسنجان انجام می شود و بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان توسط شهرستان رفسنجان تأمین می شود.

- ایسنا/کرمان رییس اداره دامپزشکی رفسنجان گفت: سالانه بیش از دو میلیون قطعه جوجه ریزی در رفسنجان انجام می شود و بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان توسط شهرستان رفسنجان تأمین می شود.

محمود مقامی امروز 15 مهرماه در نشست خبری به مناسبت 14 مهرماه روز دامپزشکی اظهار کرد: وظایف سازمان دامپزشکی در بحث کنترل و پیشگیری از بیماری های دام و طیور در سطح کشور و در حقیقت حفظ و حراست از جمعیت دام وطیور است.

وی افزود: کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و دام از طریق کنترل بیماری در دام و طیور و نظارت ویژه بر فرآورده های خام دامی صورت می گیرد.

رییس اداره دامپزشکی رفسنجان تصریح کرد: برخلاف این تصور که رفسنجان شهرستانی دارای باغات است، اما در عین حال این شهرستان در زمینه پرورش دام و طیور هم فعال است.

سالانه بیش از دو میلیون قطعه جوجه ریزی در رفسنجان انجام می شود و بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان را شهرستان رفسنجان تأمین می کند.

مقامی ادامه داد: بالای 4000 رأس اسب در رفسنجان داریم که در قالب باشگاه های سوارکاری یا مراکز پرورش فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان در رفسنجان تولید می شود

بیش از یک سوم گوشت مرغ استان کرمان در رفسنجان تولید می شود