مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-23اجتماعي

لزوم استفاده از پتانسیل دانش آموزان و مدارس اهواز برای اعتلای شهر


رییس شورای شهر اهواز بر لزوم استفاده از پتانسیل دانش آموزان و مدارس برای گسترش و اعتلای موضوعات علمی، فرهنگی و شهری تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای شهر اهواز بر لزوم استفاده از پتانسیل دانش آموزان و مدارس برای گسترش و اعتلای موضوعات علمی، فرهنگی و شهری تاکید کرد.

سیدمحمدعلی پورموسوی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید اظهار کرد: چیزی که در سال تحصیلی جدید اهمیت دارد کلیت شهر و تبدیل شدن آن به یک مدرسه بزرگ برای علم آموزی و اندیشه ورزی است و این مهم باید در قالب یک مجموعه بزرگ و یکپارچه اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی شهرداری کمک خواهیم گرفت تا پیوند معنی داری در مباحث شهری، آموزشی و فرهنگی با مدارس و دانش آموزان شکل بگیرد.

رییس شورای شهر اهواز گفت: باید از پتانسیل دانش آموزان و مدارس استفاده کنیم تا موضوعات شهری را به سرعت گسترش و اعتلا ببخشیم و این اتفاق در سال تحصیلی جدید خواهد افتاد.

وی اضافه کرد: تمام مدارس بزرگ شهر را به عنوان پایگاهی به منظور کار علمی و فرهنگی برای اهداف کلان شهر در نظر می گیریم و برای آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از پتانسیل دانش آموزان و مدارس اهواز برای اعتلای شهر

لزوم استفاده از پتانسیل دانش آموزان و مدارس اهواز برای اعتلای شهر