مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 18:222023-10-21سياسي

شورای فرهنگی دادگستری البرز برای نخستین بار تشکیل شد


«شورای هماهنگی فرهنگی دادگستری کل استان البرز» برای اولین بار در کشور در دادگستری کل استان البرز تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نخستین نشست شورای هماهنگی فرهنگی دادگستری کل استان البرز با حضور رییس کل دادگستری استان، رییس دادگستری و دادستان کرج، دبیر شورای تحول، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و معاون مالی عمرانی و پشتیبانی دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

در این نشست رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به عملیات حماس در سرزمین های اشغالی، آن را غرور آفرین ارزیابی کرد و گفت: در مقابل، رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی با استیصال اقدام به بمباران مردم بی دفاع غزه می کند.

حسین فاضلی هریکندی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه تصریح کرد: آنچه در روزهای اخیر رخ داده و شاهد حملات جنایتکارانه و بی امان به زنان، کودکان و مردم بی دفاع و غیرمسلح غزه هستیم حتی وحشی ترین حکومت های تاریخ نیز انجام ندادند.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان البرز در حوزه ارتقای فرهنگ سازمانی تصریح کرد: مقوله فرهنگ یکی از موارد مهم و مورد تاکید در دستگاه قضایی است که رییس قوه قضاییه نیز بر توجه به فرهنگ و امور فرهنگی در قوه قضاییه تاکید دارد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگی دادگستری البرز برای نخستین بار تشکیل شد

شورای فرهنگی دادگستری البرز برای نخستین بار تشکیل شد