مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-09فرهنگي

«جنگ جهانی سوم» مسافر هلند شد


آثار سه سینماگر ایران در پنجمین جشنواره فیلم چینه چیتا در کشور هلند به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جشنواره فیلم چینه چیتا از تاریخ 17 تا 22 اکتبر (18 تا 23 مهر)در شهر تیلبورگ هلند برگزار خواهد شد و فیلم های جنگ جهانی سوم ساخته هومن سیدی، دشمن ساخته میلاد اعلمی محصول سوئد و هفت زمستان در تهران ساخته اشتفی نودرزل محصول آلمان و فرانسه در این جشنواره به نمایش گذاشته می شوند.

جنگ جهانی سوم که محمد اطبایی پخش بین المللی آن را برعهده دارد، پس از حضور موفق در جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین فیلم و بازیگر بخش افق ها، در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم توکیو، هشتمین دوره جشنواره فیلم جهان آسیا در لس آنجلس و جشنواره فیلم استکهلم سوئد نیز حضور موفقی داشت.

همچنین در فهرست فیلم های جشنواره پالم اسپرینگز 2023 قرار گرفت و اخیرا هم سه جایزه اصلی بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگر مرد (محسن تنابنده) را از جشنواره فیلم بلگراد در کشور صربستان دریافت کرد.

این فیلم از سی و هفتمین جشنواره فیلم فریبورگ سوییس نیز جایزه ویژه هیات داوران مسابقه اصلی و نیز تقدیرنامه هیات داوران جوان را کسب کرد و اخیرا جایزه بهترین فیلم جشنواره استانبول و جایزه بهترین فیلم و بازیگر مرد نوزدهمین جشنواره فیلم فانتاسپوآ برزیل را نیز دریافت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جنگ جهانی سوم» مسافر هلند شد

«جنگ جهانی سوم» مسافر هلند شد