مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-01سياسي

کوهی به نام «رهبری» که میزبان شهیدان شد


به دنبال رزمایش طریق القدس سپاه پاسداران در اریبهشت سال 1376 در منطقه عمومی گچین، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از بالای کوهی در این روستا از منطقه رزمایش دیدن کردند و این کوه در میان مردم این منطقه به کوه امام خامنه ای مشهور شد و چندی بعد نیز 3 شهید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با هفته دفاع مقدس مسیر دسترسی و محوطه گلزار شهدای گمنام کوه امام خامنه ای مدظله العالی با حضور مدیرعامل ایزوایکو و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افتتاح شد.

به دنبال رزمایش طریق القدس سپاه پاسداران در اریبهشت سال 1376 در منطقه عمومی گچین، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از بالای کوهی در این روستا از منطقه رزمایش دیده بانی انجام داده اند و ساکنین اهل سنت این منطقه به یمن ورود رهبر فرزانه انقلاب بر بلندای مشرف برمنطقه گچین، این ارتفاع را به نام امام خامنه ای نامگذاری کردند.

اسفندماه سال 1395 با ورود پیکر 25 شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس به استان هرمزگان بنا به درخواست اهالی روستای گچین پیکر مطهر سه تن از شهیدان گمنام بر بلندای کوه امام خامنه ای (مدظله العالی) آرام گرفت.

با تدفین شهدای گمنام بر بلندای کوه امام خامنه ای (مدظله العالی)، سپاه پاسداران با همراهی برخی از خیرین منطقه شروع به ساخت و تکمیل زیرساخت های گلزار شهدای این کوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهی به نام «رهبری» که میزبان شهیدان شد

کوهی به نام «رهبری» که میزبان شهیدان شد