مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-04حوادث

بهمیی امن ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد


فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی گفت: بهمیی امن ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ نشست خبری فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی به مناسبت هفته فراجا برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی ضمن تبریک هفته فراجا و گرامیداشت یاد شهدای امنیت که برای دفاع از زندگی و امنیت مردم جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: هرچه امروز داریم به برکت خون شهداست.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه همزمان با هفته نیروی انتظامی که از سیزدهم لغایت نوزدهم مهرماه برگزار می شود، برنامه های زیادی تدارک دیده شده است، بیان کرد: شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگذار شعار این برنامه ها است.

وی از تشکیل صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی همزمان با آغاز هفته فراجا در بهمیی خبر داد و افزود: حضور در نماز جمعه و گزارش کار به مردم و دیدار مردمی و غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا از مهمترین این برنامه ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمیی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهرستان خبر داد و بیان کرد: دیدار با خانواده معزز شهدا، جانبازان، دیدار با همکاران بازنشسته فراجا، دیدار با امام جمعه، راهپیمایی و کوه پیمایی جمعی، برگزاری اردوهای خانوادگی نیرویهای انتظامی در شهرستان بهمیی از جمله دیگر برنامه های هفته فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمیی امن ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد

بهمیی امن ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد