مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-01سياسي

یا این یا اون! (گفت و شنود)


نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که بیش از 70 در صد مردم آمریکا هیچ یک از 2 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یعنی ترامپ و بایدن را قبول ندارند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: گفت: انتخابات پیش روی آمریکا بدجوری دست سردمداران این کشور را توی پوست گردو گذاشته است! دو تا نامزد دارند.

بایدن که گیج می زند و با هوا دست می دهد و ترامپ که به علت فساد اقتصادی محاکمه و محکوم شده است! گفتم: نظرسنجی های اخیر هم نشان می دهد که بیش از 70 در صد مردم آمریکا هیچ یک از این دو کاندیدا را قبول ندارند.

گفت: برخی از مردم در گفت و گو با گزارشگر یک رسانه آمریکایی از سناتورهای طرفدار بایدن پرسیده اند چرا از این آدم گیج و منگ حمایت می کنید؟! و از مقامات حامی ترامپ سؤال کرده اند برای حمایت از یک محکوم به فساد چه توجیهی دارید؟! گفتم: حاکم شهر اعلام کرده بود هر کس بتواند ظرف 4 سال به الاغ من حرف زدن یاد بدهد 1000 سکه به او می دهم و 200 سکه را هم پیش پرداخت می کنم ولی اگر نتوانست گردنش را می زنم! خُب هیچ کس حاضر نبود به این شرط تن بدهد ولی یک آدم قالتاق شرط را پذیرفت و 200 سکه اول را دریافت کرد! دوستانش زبان به سرزنش گشودند که با جان خود بازی کرده ای، گردنت را می زند! چرا قبول کردی؟! یارو خندید و گفت؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یا این یا اون! (گفت و شنود)

یا این یا اون! (گفت و شنود)