مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-21بين الملل

رژیم اسراییل با جنایات اخیر مرگش را جلو انداخت


فرمانده سپاه آق قلا مرگ رژیم اسراییل را حتمی دانست و گفت: کشورهای حامی این رژیم جعلی نیز سرنوشت مشابهی خواهند داشت.

- ایسنا/گلستان فرمانده سپاه آق قلا مرگ رژیم اسراییل را حتمی دانست و گفت: کشورهای حامی این رژیم جعلی نیز سرنوشت مشابهی خواهند داشت.

سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو عصر شنبه، 29 مهر 1402 در جمع مردم انبارالوم با اشاره به اینکه رژیم جعلی صهیونیستی از انسانیت و بشریت چیزی نمی فهمد، اظهار کرد: ما پشت سر امام خود برای نابودی اسراییل عهد بسته ایم.

وی با بیان اینکه اسراییلی ها قوم بهانه گر و لجوجی هستند که از حضرت موسی (ع) پیروی نکردند، گفت: اسراییل غاصب در سال 1948 حدود 74 سال پیش با هدف اشغال نیل تا فرات به ناحق این کشور را تصرف کردند اما با انواع جنایت ها در طول این سال ها به نیل تا فرات نرسیدند.

فرمانده سپاه آق قلا در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان استعمارگر دست به هر کاری زدند تا مسئله فلسطین فراموش شود، اما امام راحل با تدابیر داهیانه خود و نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نقشه دشمنان را بی اثر کرد.

مصطفی لو جنگ هشت ساله تحمیلی را یک نمونه از اقدامات دشمنان برای فراموشی مسئله فلسطین در جهان عنوان کرد و افزود: اسراییل غاصب علی رغم تمام تلاش های خود هرگز نتوانست مسئله فلسطین را کمرنگ کند و در این راه شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اسراییل با جنایات اخیر مرگش را جلو انداخت

رژیم اسراییل با جنایات اخیر مرگش را جلو انداخت