مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-18سياسي

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در بجنورد برگزار می شود


دبیر نهمین جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی گفت: هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان خراسان شمالی در در 10 محور و 9 قالب برگزار می شود.

- محسن امیری، مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی برگزار می شود.

وی گفت: این جشنواره همه ساله با ارسال آثار رسانه های مختلف استان برگزار می شود و پس از داوری، آثار برتر انتخاب و منتخبین برای شرکت در جشنواره ابوذر کشور به تهران اعزام می شوند.

دبیر نهمین جشنواره رسانه ابوذر خراسان شمالی افزود: این جشنواره در 10 محور و 9 قالب پیگیری می شود که آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی به قالب ها این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: کلیپ و گزارش ویدئویی، یادداشت و سرمقاله ، گزارش خبری، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مصاحبه، مستند، عکس، تیتر قالب های این جشنواره جهت ارسال آثار هستند.

امیری افزود: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در بجنورد برگزار می شود

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در بجنورد برگزار می شود