مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-09سياسي

درباره موجود مظلومی به نام «کار فرهنگی»!


لیبرال ها و غرب زدگان نه اینکه معتقد به «کار فرهنگی» نباشند که آن ها هم سفت و سخت به «کار فرهنگی» معتقدند اما اصول آن ها در تضاد با سازه های سالم فرهنگ اسلامی و مکتبی است و این است که نتیجه آن را این روز ها در همه جا می بینیم.

- لیبرال ها و غرب زدگان نه اینکه معتقد به کار فرهنگی نباشند که آن ها هم سفت و سخت به کار فرهنگی معتقدند اما اصول آن ها در تضاد با سازه های سالم فرهنگ اسلامی و مکتبی است و این است که نتیجه آن را این روز ها در همه جا می بینیم.

فارس پلاس؛ تقی دژاکام در یادداشتی نوشت: کار فرهنگی؛ این یکی از شوخی های این چند دهه است.

نمی گویم 44 سال، چون واقعاً در سال های اولیه انقلاب و جنگ شوخی نبود و کار جدی و پیگیر فرهنگی (با همه ضعف ها و قوت هایش) انجام می شد و مدارس و دانشگاه ها و مساجد و مراکز فرهنگی به جد به آن می پرداختند، اما از ابتدای حاکمیت جسته و گریخته لیبرال ها در دولت آقای هاشمی رفسنجانی این کار فرهنگی از مسیر سالم و صلاح خود به مسیر ناسالم و به تدریج بی دروپیکری افتاد که نتایج آن را این روز ها و سال ها می بینیم.

حالا چرا به این کلیدواژه پرداخته ام؟ برای اینکه همیشه در برابر هر اقدام تقابلی با فساد های فرهنگی و به تبع اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی فوراً عده ای آمده و گفته اند که آقا! به جای این کار ها شما باید کار فرهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره موجود مظلومی به نام «کار فرهنگی»!

درباره موجود مظلومی به نام «کار فرهنگی»!